Benim de öyle olmuştu, doktorum sorun ypk sıkıntı etme kendine emzirmende hiç bir sakınca da yok bu çocuk içerde senin kanınla seninle beslendi şimdi emerken kanını çekmiiş hiç birşey olmaz demişti o süreçte emzirdim bir sorun olmadı, çok acı verici bilirim ağlayarak ayaklarımı vurarak hatta bazen nolursun hemen em doy diye yalvararak emzirdiğimi bilirim, geçmiş olsun canım bir an önce iyileşir inşAllah