ZeynoAliTugra 14 aylık bizimki. Geçen haftalarda toplam iki hafta burun akıntısı, balgam, öksürük(ilk günlerinde ateş) oldu. Diş de yapar dediler ama hastalık bittikten sonra dişlerinden çıkan olmamıştı. İki hafta süren ağır grip atlattık ve ben de grip oldum onunla beraber.