Bu virüs daha önceden gelmiş olabilir mi ya? Annem ocak ayında çok fena hasta oldu nefes alamıyorum diye ağladı acile götürdük ateşi de vardı çok zor atlattı sonra bana ve oğluma geçti oğlum 4 yaşında o bizden daha kolay atlattı sanki. Bende hamileydim 39 küsür ateşim cıktı tırnaklarım mosmor oldu nefes alamadım biz zatürre oldum sandık acile gittik tabi hamile olduğum için ilaç vermediler sadece parol serum vurdular. 15_20 gün de geçmedi astım da var annemde bende nefes alamıyordum hiç. Şimdi düşünüyorum acaba geçirdik mg diye🤔