Denizsever34 ikbalmira1 dr ek gıdaya başla demediği sürece sakın 6 Aydan önce ek gıdaya başlama. Hiçbirimiz dr değiliz sonuçta. Senin çocuğuna zarar etmeyen benimkine zarar verebilir. Arkadaş 6. Aydan önce kafasına göre meyve suyu verdi. Bebeğin sırt kısmı benek benek kızarık oldu. Alerji oldu çocuk. Zaten ortalık karışık hastanelere girilmiyor aman ha çok dikkatli ol canım
ikbalmira1 Denizsever34 doğru söylüyorsun valla yazdım doktoruna o ne derse ona göre bi yol izlerim Allah tüm bebekleri çocukları korusun inşallah canım
Hafsa_23 ikbalmira1 senin ki günde 5 kaka ile 500 gram almış benim ki 2 3 günde bir yaptığı halde 500 gram aldı ki kıyafet le birlkte hesap et. Kaç kilo suan
selinnn-29 Amannn nollmuşşş keşke bizimki de sadece anne sütü ile beslense 400 gram alsa sevinirim. 400-500 sınırrrrrrr bizimki geçen ay 300 almış, 400 alsa üzülmezdim çünkü mama meme gidiyoruz mamayı azaltmıştım yaramamış
selinnn-29 Bu arada tam 4 aylığız Üç hafta önce 4.700 dü Bi dahaki kontrolde anca 5.300 falan olur mama miktarını eski cc ye getirdim çünkü
ikbalmira1 selinnn-29 olsun sağlıkla büyütün inşallah napalım bizimkilerde mşnyon olacak demek ki yada sonradan toparlıycak
Tgbh28 @ikbalmira1 canım benim kızımda erken doğdu 4. Ay kilomuz 5800 kıyafetleriyle tartıldı.. 💆🏻♀️💆🏻♀️ Doktoruma yazdım ben bana kaşık maması verebilirsin dedi. 5. Aydada yoğurt ile tadımlara başlarız dedi
Badevehande Biz 4 aylıkken 1 kilo almıştı ama bu ay yani 4 ay 22 günlük bebeğim 300 gram almış bende sadece emziriyorum tadımlara başlıycam muhtemelen az almış 500 gram alsa dert etmezdim
ikbalmira1 Badevehande ebe başla dedi doktor kesinlikle 5 ay sonunda başla dedi bağırsakları düzene girmeden yapma dedi
allypa ikbalmira1 4. aydan itibaren eskisi kadar kilo almıyor aç değilse ve sağlıklı ise boşuna kendinize stres yapmayın.
Papatya_cea ikbalmira1 rabbim baska dert vermesin saglkli olsunda kilo onmli degl helede korona varken sz bagsklgina odaklanin dua edin