Semanuryvz ikbalmira1 kızım 3.200 dogmasina rağmen şuan 6500 kilo 4 aylık yani çok normal telaşa gerek yok. Ebe beni de 3.ayda telaslandirmisti 4.ay duruma göre yavaş yavaş taşıma başlarız az fazla almamış diye. ebeleri çok ciddiye almayın boy uzaması baş çevresi iyiyse sorun yoktur. Yapması gereken hareketleri yapiyirsa vs içiniz rahat olsun.
ikbalmira1 Semanuryvz teşekkür ederim tepkileri falan güzel aslında da endişe ettim yoğurt başla diyince durum ciddi sandım
Zeynep1625 Bnm kzmda erkn doğdu kilosu 3045 di. 4 aylkkn 5.500 şuan 5buçk aylık oldu nekdr oldu bilmym ama genlde 500gr alyo hemşirem kiloyu tkma gelişimi gzl cin gbide MaşaAllah dedi. Doktrda götrdm oda iyi gayet skntı etme dedi
ikbalmira1 Hepinize çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız hepiniz evladınızı sağlıkla mutlulukla büyütün inşallah 😘😘
Jelibon ikbalmira1 500 gram gayet iyi canım üzülme. O aylardan itibaren hareketleniyorlar vs gayet normal kilo alımının düşmesi.
Eslemssmom Asel58 şükür ya kendim ölçtüm bu ay götürmedim sağlık ocağına ondan tedirgin oldum iyi mi kötü mü diye 😂❤️
Denizsever34 ikbalmira1 biz de az önce 4. Ay aşısına gittik. Benim bebeğimde bu ay 550 gr almış. Doğum kilomuzda iyiydi Ve her ay güzel kilo alıyordu. Sonuçta sadece anne sütü alıyorlar onu da yakıyor hareketlendi içi sonuçta sadece anne sütü alıyorlar onu da yakıyor hareketlendiği için. Dördüncü aydan itibaren kilo alımı azalır ben de öyle biliyorum
ikbalmira1 Denizsever34 dopru söylüyorsunuz hareketlenmeler atak vs. Derken ben bunları biraz hesaba katmamıştım
Deletedmom423 ikbalmira1 benim kızım 4 aylık kilosu 5540 benimkine normal diyor doktor senin ki gayet normal bence bide benim kızım 2900 doğdu seninki doğum kilosuna göre maşallah çok iyi
Alimk ikbalmira1 benim oğlum da geçen gün 4 ay kilosunda 300 gram aldığını öğrendim. Çok üzüldüm. Ayrıca bebeğim sadece anne sütü alıyor ve kakasını yapmıyor uzun süre. Fitiille yaptırıyorum ve son bikaç gündür terlemeye başladı artık. Onunla alakası yok emin olabilirsiniz.
Defnedilan34 ikbalmira1 üzülecek bisey yok benim kızım geçen ay sadece 300 gram almıştı zamanla toparlar kendini boşa stres yapma bebek bunlar bizde 4 aylıkken başladık yoğurt vs tadımlar sende başlayabilirsin
Defnedilan34 ikbalmira1 yok yaşamadım bu ay gittim gene aynı kilosunu almış eğer doktor veya ebe kilosu az demediyse stres yapma canım