Deletedmom72 bu bikaç sebepten olabilir şöyle ki, besin alerjisi olan bebekler çok kusarlar ve kakaları mukuslu olur sürekli sancılı ve gazlı olurlar. Ama fışkırır tarzda ise bu daha çkk reflüsü varmış gibi duruyor. Çok fazla emziriyorda olabilirsiniz. Bir diğer sebepte rota virüsü olabilir ama ishal gibi kaka yapmıyorsa oda olmayabilir umarım değildir. Siz üşütüyorsanız oda sütünüzün etkiler. Biraz daha gözlemleyin rahatlatmaya çalışın az az emzirin eğer devam ederse mutlaka doktora gidin daha çok küçük ve gelişimini engelleyecek bir durum.