Stress yapma hemen bebek hiss eder senden fazla stresse girer oda.sonra çıkamazsın işin içinden.belki 1 kerelik bişeydir.gözlemle.araya biliyorsan ara doktoru.bize doktorumuz 6 aya kadar kusması normal dedi bazen burnundan bile gele bilir korkmayın dedi.1 kere sadece burnundan geldi.6 ay 7 günlüğüz hala bazen kusuyor.daha taze annesin çoook güzel anlıyoruz hepimiz seni🤗