Gokcem01 benim kızım da özellikle akşamları sancıdan memeyi tutmak istiyor ama tutamıyor. Ama nasılsa biberonu tutuyor. Mamayı gayet rahat yiyebiliyor. Bende kendimce çözüm buldum sütümü sağıp biberonla veriyorum. Mamayı kestim.Çünkü mama kabız yapıyor.