Yasemin-34 ben içine atlet iki tane uzun kollu giydiriyorum ince ince üstüne uyanıncada yelek altta da iki tane . Evimiz iki katlı müstakil ilk aylar şömine yanıyodu şimdi yanmıyo doğalgaz yetmiyo klima sağlıksız ne yapıcağımı anlayamadım . Darıcada yaşamak bu olsa gerek