Bebeklerin kan akışı normalden farklı olduğu için elleri, ayakları, burnu, kulaklarının üstü soğuk olur. Çok normal bir durum meraklanmayın ama üstünü örtmeyen bir bebeğe uyku tulumunu şiddetle tavsiye ederim. Benim kızımda mümkün değil örttürmez üstünü