Durui Ebruonur ergobaby tavsiyemdir.40 günlükten itibaren kullanıyoruz taşıma ödüllü kanguru biz omni 360 modelini kullanıyoruz
tutu11 Ebruonur ilk-ay kanguru aldim yenidogan aparatiyla beraber. Bebegim 6 kilo icinde cok rahat duruyor. bebeğimiz kucukse bence yenidoğan aparatiyla birlikte kanguru alin. Sling in kullanım omru az olur bence
Ebruonur tutu11 2bucuk aylık 6.500kılo evet kanguru alıcam mamadus tan memnun cogu kısı sızınkk ne marka
Nereidd Ebruonur hmm evet geçmiş sanki artık sling için. Kanguru için de ergonomik olmasına dikkat ben neko aldım çok memnunum sitesinde açıklayıcı videolar da var ( tuniko.com)
tecrubesizanne Ebruonur ilk 4 ay sling kullandım sonra kanguruya geçtim ikisinden de çok memnunum ergobaby çok başarılı
Bidamla Sevde123 ilk kullandığınıza kaç aylıktı bebeğiniz 7 kg ve üstü yazıyor sayfada kızım daha 25 günlük erken mı acaba almam için ?