Alyanur Off çok kötüü çok 😞 İnsanlarımız anlamıyor bu illet bitmiycek okadar sinirliiyimki tiksindim ülkemden.. Bu pis hastalık çıktı çıkalı insanlardan nefret ediyorum böylesine düşüncesiz dikkatsiz vicdansız insanlar olması beni mahvediyor hala sokaktalar hala gezme derdindeler ptt de kuyruk bukadarmı aç gözlülük olur marketler önceden bukadar kalabalık olmazdı inatmı yapıyorlar anlayamıyorum ben bukadar yayılmazdı bitecek gibi değil gün geçtikçe dahada çoğalıyor nasıl temizlencek bukadar vaka? Sonumuz geldi sanırım ve bunu insanlarımız getiriyor başka hiçbişey değil. Allah islah etsin