Bryumakmutluluk canım arayıp bilgi al ben gecikme yaptığım için parayı geri çskmişlerdi daha sonra arayıp başvuru yaptım ve maaş kartımı tanımladım e devletten o hesaba yatırmışlardı tekrar kendi maaş kartında olması daha iyi olur en azından istediğin zaman alabilirsin