Emzirme ödeneği 200 küsür olandı dimi onu e devletten hesap eklerseniz hesabınıza aktarılıyor bende maaş hesabımı e devlete tanımlamıştım oraya yattı doğum paramın bir bölümü ile birlikte onun dısında başka bi yerden baska bi ödenek alınıyor mu bilmiyorum