Usya34 N-nil Ben kendimiz için yaptığım çorbalardan hep içiriyorum. Hatta yemeklerden bile yediriyorum. Çok şükür maşallah diyeyim seviyor ❣️🧿
Ece2019 7 aylikken basladik annem.minigim icin yapti tuzsuz tamamiyle organik ilik suyuyla karistirip veriyorum cok seviyor
Cren N-nil 6 aydan beri nerdeyse hergün yiyor ve iştahsız bebeğimin sevdiği tek şey diyebilirim kemik sulu yapıyorum tavuk sulu oeynir altı sulu vs vs bayada doyurucu ama her bebek farklı tabi