Kubraerdal sakin bizde de sorun çıkarmıştı kuruluk zannetmiştim başta ama bölge bölge sonra kabarmaya başladı doktorumuz Happy baby diye bir marka önermişti fiyat olarak da uygun alerjik bir bebek olmasına rağmen iyi gelmişti ama köpük şampuandı çabuk bitti sonra da mustelaya geçtim kremiyle birlikte besin alerjimiz de var bizim yanı hassas bir bebek baya iyi geldi mustela fiyat olarak evet pahali ama ben uzun zamandır kullanıyorum erkek çocuğu o kadar saçları yok en geç 3 güne bir yıkarım ki o kadar bekletmiyorum genelde gün aşırı 2 güne bir falan oluyor ona rağmen aylarca gidiyor 5 aydan fazla oldu pahalı gibi geliyor ama baya bereketli bir ürün bence ve çıkarıyor parasını hele köpük şampuan deneyimim olunca bize 15 gün falan gitmişti köpük şampuan karar senin ama denenebilir bence a