Z-uma AtaHanveAnnesi canım iki kaşık alsa bile yeter zorlama zorlayınca daha çok işkence gibi geliyor geçenlerde benim bebeğimde hastaydı yemek istemedi önüne getirdim 1. 2 kaşık zorla veriyordum yemeyince bırakıp mama yapıp geliyordum resmen ek GıDayı bırakıp mamaya geçtik ama ben hep önüne getirdim öğünlerinde sonra sonda az az yiyor şimdi
[silindi] AtaHanveAnnesi eline bişeyler vermeyi denedinizmi? Mesela haşlanmış havuç brokoli patates minik yumuşak kekler falan? Kendi tutup ağzına götürmeye başlayarak yer belki. Kaşığa tepkili olabilir
AtaHanveAnnesi [silindi] havuç, salatalık, elma gibi şeyler sürekli veriyorum.. onları kemiriyor haşlanmış vermeye cesaret edemedim koparır boğazına kaçar diye.. ağzına minicik bi pütür kaçsın öksürmeye başlıyor
NurCelik Elifozen aynen bizimde kuzum 7 ayda başladık şuan 8.5 aylık ilk zamanlar ağlıyordum sinirden ama şimdi yavaş yavaş yiyor bide tatsız şeyleri pek sevmiyor bebekler ben içine kekik nane de koyuyorum artik yada bebek salçası da ekliyorum oyle az az bakiyor tadına