@Minaninannesii bazı dönemlerde bebekler de meme reddi olabiliyor. Hele ki atak haftası falansa ondan olabilir. O aylarda bizim de olmuştu çünkü . Kucağıma alıp ayakta gezerek emziriyordum. Ama sonra geçti merak etmeyin sizinde geçecektir. 6 ayı doldurunca tekrar verin bence onunla olup olmadığını anlarsınız. Pisik içinde arkadaşlar tümünü söylemişler onlar iyi gelir. Ben zeytinyağını biraz ocakta asidi gitsin diye az kaynatıp sürüyorum hiç pisik olmadık çok şükür çok geçmiş olsun