Minaninannesii 4 ay 8 günlük kızıma dün 1 çay kaşığı yoğurt verdim bu gün de bi tatlı kaşığı kadar verdim şimdi baktım çok fena pişik olmuş acaba yoğurttan mi kızlar yardim eder misiniz sudocrem falan da sürdüm başka ne yapabilirim tavsiyeniz var mi
Bsraerdm Minaninannesii yok yoğurttan olmaz bence ama Arko krem tüplü olanı Classic olan bir günde gecırıyor tavsıye ederım👍🏻
Meyra1 Minaninannesii sizin yendiğimizde dokunabilir anne sütü alıyorsa ondan geçer ben dayanamadım turşu yedim hemen pişik oldu ama çok az sudocream sürdüm geçti hemen
Yamac2019 Minaninannesii Canım çok geçmiş olsun ama sudocrem pişik ilacı değil önleyici tahriş yokken kullanılır o varsa elinin altında alt temizleme pedi altını her değiştirdiğinde ılık su bulundur yanında onunla temizle ve beklet hava alsın ben kalmasın bi kaç gün böyle devam et Allah’ın izniyle geçiyor krem kullanma daha kötü yapıyor ve vücut sürekli kremi istiyor
Kamiletuba Bebeğiniz sadece anne sütü alıyorsa 6 aylık olana kadar bekleyin ek gıda için. Pişik için de altını değiştirirken yıkayın ıslak mendil kullanmayın ve sudocrem işe yarıyor
Minaninannesii Kamiletuba sadece anne sütü aliyor da bu gunlerde meme reddi yasıyoruz o yuzden verdim
Minaninannesii Meyra1 ben yediklerine hiç dikkat etmiyorum her şeyi yiyorum ama dünki yemek biraz fazla yagliydi acaba ondan olabilir mi
Minaninannesii Yamac2019 Çok teşekkür ederim canım çok üzüldüm böyle olunca kıpkırmızı olmuş heryeri kızımın kendimi suçladım zaten direkt bir de öyle deniyim teşekkür ederim
AsyaDuaOz @Minaninannesii Bapanthol pişik önleyici krem ve silverdini karıştırıp sürün yoksa mustela pişik kremi de çok iyi geliyor
Ozeer Minaninannesii benim bebeğimde pişik oldu daha bir aylık arkadaşımın tavsiyesiyle hamazinc diye bi kremi kullandım iki günde geçirdi çok memnun kaldm
Bernaebu Ozeer uf ya bu hamazinc bizim niye gecirmiyor trosyd de kullaniyorum.kamtoron yagida.altinida islak mendili iyicd yikayip aliyorum ve kuruluyorum yine oluyor
Bsraerdm Ben surekl Arko kullanıyorum ama şade olanı Classic hemen aksamına gecıyor bircok arkadaş a tavsıye ettım geldı memnun kaldı
gokalp06 Minaninannesii canım bepantol pişik kremini tek geçerim. 1kere sürmende bile geçiriyor. Ayrıca poposunu ılık suyla yıka ve kuru kalmasına dikkat et ıslak kalmasın. Biraz havalanması çok iyi gelecektir.
Ravza2163 Minaninannesii canım orijinal zeytin yağı çok iyi geliyor benimde kızım oldu herseyi denedim bu iyi geldi