0503 benim bebegim 23 gunluk oldu aptamil ile basladim ilk hafta kabizla gaz yapti oglum çıldıriyordu kabizlik icin surup kullanmak zorunda kaldim. doktor tavsiyesi ile sma gectim gaz problemi kalmadi kakasi duzene girdi her gun 1 kere kendi yapabiliyor cok sukur.
ben sadece mama ile besliyorum 2 saatte bir 90 ml yiyor ki baazen o bile yetmiyor. cok sukur kilo da aldi.
yani acikcasi sizin 30 ml bana cok az geldi doymamasi normal o olcuyle :/