Ebrubkts canım eve geldiğinde ha sağlık ocağına gitmişsin ha hemşire eve gelmiş. Allah esirgesin enfekte olmş olsa sanada taşıyacak yada her gittiği evden birinde bile enfekte olsa kaç kişiye taşımış olacak. Bizm 8 gn snra aşkımız var gidiceğiz eşim dün uğradı hiç kmse yok zaten bomboş dedi. Arabanız varsa arabada yaptırablrsnz aşıyı