Merhaba anneler
BiZim önümüzdeki hafta 4.ay aşımız var sağlık ocağına götürmem gerekiyor ama salgından dolayı götürmek istemiyorum doktoruna sordum yaptırman gerekir dedi ötelersen aşı faydasını yitirir dedi sağlık ocağını da arıyorum ulaşamıyorum hani eve gelirler mi diye siz ne durumdasınız nasıl yaptıracaksınız??