Brnkn merhaba cuma günü olduk bizde aşımızı bizim hemşiremiz ateşi olursa günde 2 çay kaşığı calpon verebilirsin dediydi. Çok şükür bizim ateşimiz çıkmadı ama çok huzursuzdu ben yarım çay kaşığı calpon verdim ve atlattık çok şükür illa ateşi çıkacak diye Birşey yok canım ama sen yine dikkat et