Brnkn Ateş huzursuzluk olmadan atlattık aşılarımızı çok şükür. Ateşi 37.5 geçerse üzerini inceltin.Ben her ihtimale karşı gece kısa kollu zıbın üzerine de normal kalınlıkta örtü örttüm,uyandıkça ateşine de baktım bir sıkıntı olmadı.inşallah siz de öyle atlatırsınz geceyi