Lina05 burada şimdi ben izletıyorum birsey olmuyor diyenler olacaktır bunlara kulak asmayın evet şu an bir şey olmuyor olabilir ama ilerde televizyon izlemek zeka gelirişihinden tutun konuşma bozukluğuna kadar her şeye sebep oluyor Bir yaşından sonra günde belirledıgın bır saat az izletmenızı tavsıye ediyor uzmanlar Ve televizyonlarda birinci ben mesajları biz anlamıyoruz Televizyon ve telefondan ne kadar uzak atarsanız çocukları o kadar kariniza olur