MarlaSinger Istanbloem normal. Benim bebeklerimde öyleydim hatta çok gülerdim tam emerken sesler gelirdi ıkınırdı. Daha rahat sindiriyorlar emerken
Istanbloem MarlaSinger ne kadarlık olduğunda normale döndü peki? Alerjiniz falan var mıydı yoksa tamamen gazla alakalı bi durummuydu. Bebeklerinizin kakasıda bende olduğu gibi mukuslumuydu
Istanbloem Teachermom of evet en üzüldüğüm şeyde o olur sanırım. Zaten hergün ne yiycem derdi var. Kalvaltıda sadece zeytin ekmek 😅 hayattan sogudum. Ama hersey bebeğim için. Bir süre daha denemekte yarar var diye düşünüyorum.
iyikianneyim61 Istanbloem benimkinimde mukuslu ve bende kendimce sut urunlerini tuketmiyorum yuzundeki kızarıklık gecti kakasi mukuslu ama kan yok ins alerjik yoktur sizin gibi kahvaltida doymuyorum bazen kizartma bos sigara boregi yiyoyorum😆
MarlaSinger Istanbloem ek gıdaya geçince normale döndü. Hatta o kadar bile sürmedi. 3-4 aylıkken oldu bu.5- 6. Ayda hiç kalmadı
Gamzeli03 Istanbloem emziriyor ise. Göğsün den kan da gider o yüzden de olur benim de öyle olmuştu koyu yeşil yaptı bir panik hastaneye gittik ultrason yaptılar kan tahlili yaptırdık kaka tahlili yapıldı temiz çıktı meğer göğsüm den kan gitmiş i yüzden olmuş
Gamzeli03 Istanbloem kan şeklin de olmuyor zaten yeşil oluyor içinde bazen de çay kesi gibi siyah şeyler oluyor
MarlaSinger Istanbloem yok doktor alerjisi var süte dedi. Test falan yapmadık ama dediği gibi süt ürünlerini tüketmeyi bırakınca geçti. Hiç gazlı bi bebek olmadı kızım gece sabaha kadar uyurdu 5. Aydan itibaren
iyikianneyim61 Gamzeli03 onlar kan mi sayılıyor ? bende herseferinde bakiyorum icinde koyumsu seyler oluyo ama kirmizi degil
Gamzeli03 iyikianneyim61 emzirirken göğsünde ağrı oluyor mu dıştan yara yoksa bile içerden gelebiliyor Muş ebe demişti
Gamze_Defne Istanbloem Benim de kızım o aylarda öyleydi şuanda 5 ay 3 günlük arada hala oluyor ve doktoru sindirimi iyi ve yeterince beslendiği için baskıyla oluşuyordur demişti eğer kaka renginde bi anormallik yok ise ya da mukus vs. 😗
Gamzeli03 iyikianneyim61 bizim gaita da kan çıkmıştı biraz hayvansal gıdalarda dikkat et ister süt peynir yoğurt et balık yumurta süt alerjisi de olabilir