ilknurcelik bence tek bir doğru yok, bırakmaya hazır değilseniz bırakmayın. Ha ben eşimin hatrına bir denerdim, kısa süreli Bi yürüyüş mesela, baktım bana da iyi geliyor, bebeğim duruyor süreyi artırırdım. Muhtemelen size de iyi gelecektir. Ama dediğim gibi herkes farklı buna siz karar vermelisiniz bence