ilknurcelik Ben de öğretmenim iznim bitti oğlum 2+ 18 günlük. Dün ilk iş günümdü kapıdan girerken göz yaşlarımı yutup girdim. Çocuklarım beni özlemiş koridorda üzerime atladılar öğretmen arkadaşlarım karşıladı 4 saat dersim vardı nasıl geçtiğini anlamadım bile. Hem motive oldum hem oğlumun kokusu burnumdaydı. Anneme bırakmıştım buzluktan çıkan sütü almamış gitmeden sağdığım vardı onu almış. Bu durum canımı sıktı inşallah alır yoksa nasıl beslerim bilmiyorum mam zaten almıyor😫 sözün özü eve uçarak geldim oğlumu da kucağımdan indirmedim ama enerjim evdeki gümlerden çok daha iyiydi. Akşam eşim ilk günden çalışmak sana yaramış biraz ortam değiştirmek keyfini yerine getirmiş dedi. Halimden memnun oldu ben de evet çalışmalıyım dedim kendi kendime. Anlayacağınız atın pijamaları hem sizin hem bebeğinizin hem de eşinizin hoşuna gidecek açılacaksınız ☺️