busra37 öncelikle geçmiş olsun canım allah tez zamanda şifa versin inşallah bildiğim kadarıyla sütten geçmiyor ama kullandığınız ilaçlardan kaynaklı emziremiyorsunuz diye biliyorum birşey sormak istiyorum hastanede mi karantinadasınız bebek yanınızda olabiliyor mu