Hllugr canım çok geçmiş olsun daha önce postunu okumuştum, benim durumumda sana benzerdi derin nefes alırken sirt ve göğüs ağrım oluyordu ateş yok çok şükür oksurujte yok yutkunma zorluğu ve sanki boğazım kulağım dolu gibi ne dedl doktor sana acile gitmiş olsam ne yaparlar acaba 6 aylık bebeğin var ve çok korkuyorum