busra37 12buçuk aylık kızım var. 1haftayı geçik zor nefes alıyodum hastaye gittim akciğer filmim pozitif çıktı. Kızımı emziremicem ve ek gıda yemiyo napıcak bilmiyorum çok kötüyüm dua edin test sonucu 3gün zonra negatif çıksın
Deletedmom277 busra37 Çok geçmiş olsun. Kendinizi üzmeyin üzerseniz bağışıklığınız düşer. Mama alın mama verin sever eminim. İyi düşünün önemli olan sizin iyi olmanız siz iyi olursanız bebeğiniz de iyi olur. Umarım 3 gün sonra negatif sonucu alırsınız
AhmetAras busra37 Çok geçmiş olsun inşallah negatif çıkar. Nasıl bir nefes daralmaydı çok zorlanıyormuydun nefes almaya bir de öksürük varmı. Bende de birkaç gündür göğüs kafesim sıkışıyor korkuyorum. Biraz öksürük te var 😣😣
MayneymisAltintop Yaaaa çok çok üzüldüm. Rabbim evladınıza bağışlasın. Süte geçiyor muymuş? Karantinaya alıp ayıracaklar mı sizi? Rabbim yardımcınız olsun
Rzgr busra37 cok gecmis olsun insallah biran once hersey yoluna girer.🙏🙏 Emzirememenizin sebebi nedir. Ilac mi kullanmaniz gerekiyor?
Bebegimucizem busra37 üzülmeyin Allah’ın izniyle bişey çıkmaz. Akciğer filminin pozitif çıkması sadece coronaya işaret değildir iltihabik bi durumda olabilir.
Merveeenurr busra37 ahh çok geçmiş olsun… Umarım negatif çıkar.. Allah kimseyi korktuğun uğratması inşallah.. Sifaniz daim olsun
Mom104 busra37 öncelikle geçmiş olsun geçen tv de bir doktor anne sütünden asla geçmez anne kendini sterlize edip (duş eldiven maske) takıp bebeğini emzirebilir diye uzun uzun bi konuşma yapmıştı
Zynp57 busra37 rabbim sizi ailenize bebeğinizi size bağışlasın çok geçmiş olsun Allah şifalar versin kuzum
Ikrazumra19 busra37 bebeginizde belirti varmi peki birde tv deki doktor maske eldiven takip emzirebilir demisti bir arastirin isterseniz