Deletedmom54 Deletedmom132 şimdi öle top sahasının orda falan saçma olmuş ama benim zamanımda bi tane top sahası vardı 😂 hatta bi tane pizzacı,tantunici falan 🤔🤪
Tu-ba1091 hunilikadin bu ay yazmaz bir dahaki ay çift fatura canımıza okur zaten Bandırma olarak suyu pahalı kullanıyoruz üstüne bide çift fatura sokar bize
Tu-ba1091 Deletedmom132 yani bugün yazdılar elektrik faturası 140 TL :) evden çıkmıyoruz ama faturalar geliyor 😀😀
cicekannesi22 hunilikadin bekarken Zübeyde hanım ilk öo orda oturuyordum şimdi diş hastanesinin orda inst başak İpek eşimle düğün fotomuz var ekle istersen canım
Doruk12 Medusaraf evet ortalamaya göre gelicek faturalar virüsten sonra da hesaplanacak dediler ama 🤔