Suhedacan hilalndrnbtu boyun değil ama sanki böyle cok yorulmuşumda hiç dinlenmemişim gibi bir bel ağrısı var mesaj falan hıc fayda etmeyen 😞
Ayberen Masalim Kesinlikle katılıyorum ben açıkçası sırt ve boyun ağrısından korktuğum için genel anestezi istedim bende de ağrı olmadı. Tanıdığıklarım spinal yada epidural olmuşlardı ve çok ağrı çektiler bundan dolayı genel istedim. Şükür ağrı çekmedim
hilalndrnbtu [bilinmeyen] 😕 anladım canım tesekkür ederim. bende ilk ay yasamıstım ama tekrarladı iste belkide baska biseydir dediğin gibi 😕
Balbebek_Egemen idilinannesi meraba bişey sorcam ben sezeryan olalı 3 gün oldu kendimi zorladım sanırım dikişin bir kısmının altında hafif morarma var sizde yaşadınızmı böyle bişey doktora gitsemmi bilemedim
hilalndrnbtu Balbebek_Egemen benim dikişlerim şişmişti bide hafif kanamam olmuştu çok kısa süreli ama sorun olmadı. doktorumda sürekli bi kanama olmadığı sürece sorun yok demişti ama bilemiyorum yinede 🤷🏻♀️
hilalndrnbtu Balbebek_Egemen bide morarma bende de vardı ama ameliyat sonrası baktığımda vardı direk sonradan olmadı yani. ameliyatta keserken dikerken bişey olmuştu demekki benim.
idilinannesi Balbebek_Egemen benim yapıştırmaydı benimde bikaç yerimde morarıklık vardı sonra düzeldi düzeliyor canım kötü bi durum yok tabi ağrı acı yoksa
hilalndrnbtu Balbebek_Egemen bide benimde yapıştırmaydı dikiş derken etrafı yani yaranın demek istedim 🙈
hilalndrnbtu Balbebek_Egemen anladım canım ne desek boş bi görün istersen doktora. ama bi sorun yoktur insallah diye düşünüyorum