hilalndrnbtu bende sezeryanla doğum yaptım spinal boynum omuzlarım tutulmuştu bebeğim 35+4 'te doğdu 1 hafta küvezde kaldı süt sağma makinesiyle süt sağıyordum 3 saatte bir mecburen kafamı önüme eğmek zorundayım bebeğimi emzirmeye çağırıyolar bebeğime bakamıyorum boyun ağrısından sıcak su torbasını yastık üstüne koyup boynuma denk getirdim hep öyle yattım doktor ilaç yazmıştı onları kullandım 1 haftada geçti