Aleww Kereminannesiii amin inş allah hepsine sağlık huzur versin geçici olurda inş gerisi önemli değil
Gulcin1827 Oluyor oyle özellikle 3 aylıkken sıkıntı yasanabiliyor sütünün az oldugunu düşşnmüyorum ama bebeler bu dönemde biraz daha mızmızlasıyor ben o dönemde ayakta emziriyordum hoş hala ayakta emziriyorum 😊 o emsinde ben hertürlü emzirmeye razıyım
Tugbaolgnn Gulcin1827 valla bende öyleyim mızmızlanıyor emmek istiyor bir yandan da itiyor ayağa kalkıp geze geze emziriyorum 😌
Cansumeryem Aleww evinizde tartı varsa önce kendi kg nuzu ölçün sonra ikiniz beraber çıkın tartının üstüne 100 200 gr bebeğinizin kıyafetlerinden çıkarın ben böyle yapıyorum