Servet Sevalseval mama yiyen bebeğe her beslenme sonrası verilmesi lazım. Dikkat et pamukçuk olmasın.
Jrarya Meryemserdar aile büyüklerimiz su verme konusunda çok ısrarcı olunca doktoruma sordum ek gıdaya geçene kadar asla dedi sadece anne sütü mama ve d vitamini başka bişey vermiceksin dedi anne sütünün çoğu su zaten mamadada aynı şekilde var gerek olmadığını söyledi ısrarlar sürüyor ama vermiyoruz
ayseoztas Meryemserdar agustosta dogdu benim kızım 1 aylikken cok huzursuzdu gazi yok uykusunu almis aklima geldi verdim 2 cay kasigi sustu sonra hep pvermeye başladım günde 2 kere falan 5 cay kaşığı ama dolu dolu değil iciyor zaten doyunca kendisi çıkartıyor. Suyu neden vermiyorlar bilmiyorum ne zarari olabilir ki. Özellikle yaz bebekleri ihtiyac bence.
gizemuakkaya Geçenlerde bir kez daha böyle bir post açılmıştı. Kızlar su verin bebeklerinize. Su gazını rahat yapmasına kakasını rahat yapmasına yardımcı olur. Su çok çok yararlıdır. Anne sütünün yüzde bilmem kaçı su evet ama bebeğinize o gazı yapanda sizin sütünüz. Bunu anlatamıyorum 6 ay su içirmeden olur mu hiç? Ben ilk doğduğunda sarılığını suyla geçirdim. Süt sarılığı var dedi doktor devam etti sarılığı yine suyla geçti. Damlalarını içirdikten snra biberonla veriyorum. Ayrıca içme suyunu kaynatmak niye? Tadı değişir suyun kaynatırsanız. Bu kadar pimpirikli olmayın. 2 aylık oğlum doğduğu günden beri su içiriyorum. Bir kere bile gaz sıkıntımız olmadı.
Seda1706 Sevalseval bizde mamayla besleniyoruz canım bende veriyorum ama dün doktora gittik kontrole ısrarla vermememi söyledi zaten ne kadar midesi var suyla doldurma mamada süt kıvamında sıvı mamasını yesin dedi benimde kafam karıştı açıkçası
ayseoztas Seda1706 canım çocuğun böbrekleri nasil calisacak peki, cok açken verme karni doysun yarim saat sonra ver ne olacak. Valla ben doktor sözünden çıkmiyorum, doktorsuz hareket etmek istemem ama bazen sacmaliyorlar.
EbruIrmak Hangi sulardan veriyorsunuz acaba normal evde içtiğiniz sulardan mı yoksa bebek sularından mı Benim kızım da 5 ay 20 günlük hiç su vermedim bu zamana kadar doktor verme dediği için yanliş mı yaptım acaba
Ebelfezalininannesi EbruIrmak doktora uysak hersey yasak bu cocuk neyden beslenicek.Bildigin sise sulardan veriyorum ben kaynatarak
ayseoztas EbruIrmak bugüne kadar hazır su verdim hep, ama Çeşme suyunu kaynatıp verenleride gördüm dogrusunu bilmiyorum ama ben cam şişe hazır su alıyorum, ha birde marketlerde bebeklere özel daha aritilmis sular varmis öyle duydum canım araştır
AliyeAsel Meryemserdar bence vermelisin canım ben 20 günlükten beri veriyorum hep bi çay kaşığı geç kalmış olabilirsin valla tadını sevmeyebilir
Dilarasaka Meryemserdar biz sadece mamayla besleniyoruz canim doktorum boyle olmasina ragmen su vermeyin dedi mamada suyla yapiliyor zaten dedi siz emziriyorsunuz zaten anne sutunun %85i su o yuzden su vermeyin bence
AysenurDefne Minikcik bebeklerimizin minicik mideleri var onu da suyla veya başka bişeyle doldurmamak gerekiyor bence. Arkadaşlar anne sütünün %85i zaten su.. Mama da verirken suyla yapılıyor.. Lütfen doktorlarımız ne derse onu uygulayın.. Benim bebeğimde 3 ay 5 günlük sadece anne sütü verdim ne gaz problemi nede kabızlık problemi yaşadık çok şükür.. Verilmemesi gerekiyorsa vermeyin 6.aydan sonra zaten verilecek.. Sağlıkla büyüsünler inşallah 🌹