mrsirmak Anker eufy 11s robot süpürge kullanıyorum yüksek emişli onu aldığımdan beri kendi süpürgemi çıkarmadım 2 Güne bir robot süpürüyor ben ardından viledayla siliyorum mis ♥️
Merve42 mrsirmak bnde onunla haritalama özelliği olan robot arasnda kaldım. O kadar para vermeye gerek yok sanırım. Tavsiye ediyormusunuz bunu yoksa bi üst modelmi almalıyım
elmalikurabiye mrsirmak eufy bende dusundum hatta ust modeli 35c mi alsam diyorum. Halida koselerde falan iyi mi sizce
mrsirmak Merve42 gerçekten gerek yok bir odaya koyuyorum kapıyı kapatıyorum 20-30 Dk temizliyor kendisi tertemiz. Sırf navigasyon icin bu kdr paraya gerek yok ☺️
Hunilianne Merve42 mi robot vacuum. Haritalama özelliği önemli bir özellik. İstedigin odaya veya yere yönlendirebilmen, istemediğine süpürgenin girmemesi açısından.
Tubbb Hunilianne merhaba çok olmuş ama sormam lazım 😬 robot süpürge olunca evi normal süpürgeyle süpürmeye gerek kalmıyor değil mi, genel temizlik açısından.
Sevgilimmm elmalikurabiye anker 11s robot süpürge aldım işimi görüyor. Kapatıyorum kapıyı kendi takılıyor odada bir güzel süpürüyor
elmalikurabiye Sydagl hangi ulkeden ne kadara aldiniz avaba? Hos suan yurtdisina cikmak imkansiz ama aklimda bulunsun ya da yurtdisi sitelerden bakayim.
mrsirmak Hunilianne dışardayken kumandandan istediğiniz saate ayarlıyorsunuz o saatte kendisi çalışıp pili bitene kadar süpürüyor
Sevgilimmm Merve42 halıya çıkıyor ama belli bir milim üzerine. Özelliklerinde yazıyor. Püsküllü ise takılabilir püskülün yoğunluğuna göre. Ayrıca robot süpürgeleri Çalıştırırken yerde kablo falan olmaması gerek
Asyayse elmalikurabiye ilif3 v8s benimki şuan bir üst modeli çıktı benim koltukla4im yatağın hep ayaklı yuks3k. Ortalıkta kablo da yok o yüzden heryere rahatca girip çıkıyor bir 140 dakika sur3si 130 m2 evi rahatca süpürüyor birkaç kez gezerek
Asyayse elmalikurabiye Çok istisnadır bikac köşeye bazen erişemediği. Fırçaları uzun olduğu için çevirip içine doğru aliyor. Youtubede videolar var izleyin istersebkz bir-kac markanın kıyaslama.videolari falan var
Asyayse elmalikurabiye bir de benim ki moplu ama mop kullanmıyorum ortada kilimim var üstünden geçince oraları islaniyi4 silmek için yere baskı uygulanıyor haliyle hafif nemli bez geçmiş oluyor ustund3n. Oyuzden moplu almasanız da olur yani benim görüşüm 😁
Plnuzn Bende de xiaomi mi vacuum var. Çok memnunum kendime yaptığım en büyük iyilik . Trendyoldan almıştım takip et indirime giriyor . Mop lu olmasına gerek yok bence bi makinada ne kadar çok özellik olursa o kadar çabuk bozulabilir . Ben öyle düşünüyorum