elmalikurabiye Hanimlar selam Malum evde bir minik var. Ve her an supurge yaomaktan belim cok agriyor. Robot supurge veya dik supurge almayi dusunuyorum. Ikisini de kullananlar hangi modeli kullaniyorsunuz? Avantaj dezavantajlari neler?
Minik_Hanim elmalikurabiye ben dyson kullanıyorum çok memnunum ama şu illet bittiği an robot almayı planlıyorum.. xiaomi nin yorumları oldukça iyi 👍
Hazal89 elmalikurabiye irobot 5154 çok memnunum o süpürüyor ben siliyorum 2 günde bir bazen her gün acıyorum 4 aydır çok rahatım dik süpürgeyi hiç kullanmıyorum normal süpürgemi de Ayda iki kere acıyorum
Hunilianne elmalikurabiye ben de xiaomi kullanıyorum. Dik süpürge alsanız da süpürge işi size bakıyor. Robot süpürge alın siz oturun o süpürsün. Ben ocaktan beri kullanıyorum asiri memnunum
Minik_Hanim elmalikurabiye kablosuz dik süpürge de alsanız süpüren yine siz olacaksınız o yüzden kesinlikle robot bence
elmalikurabiye Minik_Hanim fiyat performans acisindan karar veremedim. Cok uygun bi fiyata dik supurge alip bu isi halledebilirim ya da robot alip kafami rahat ettirebilirim. Kararsizim acikcasi
elmalikurabiye Sydagl fiyatlari biraz yuksek. Yurtdisindan mi aldiniz acaba? Turkiyeden edinemedim ben
Asyayse elmalikurabiye ben ilife robot süpürge kullaniyo rum yemin ederim elim ayağım oldu. Iyiki iyi ki iyi ki almışım. Dik süpürge olarak dyson alabilirseniz dyson çok iyi onun dışında bir marka.blmiyotjm ben ilife robot ve ihlas temizlik robotu kullaniyorum. Oyları haftada bir yatak koltuk ve dip köşe düşüyorum onun dışında hergun küçük robot çalışıyor ve inanılmaz toz topluyor temizlikten sonraki gün bile çok toz topluyor
Hazal89 Ergulomer temizliyor ama çok kenar köşe var benim evimde kapı arkası stopları mobilyaların arkalarına vs onlar icin acıyorum ☺️