Erva61. Merhaba o donemlerde ayni sekilde yogun ve ciddi pisiklere maruz kalmistik tabi en buyuk sebebimiz antibiotik kullanmak zorunda olmamizdi (egerki hem sizin hem bebeginizin bu surecte ilac kullanma hikayesi varsa bu büyük etken .ayrica yediklerinizde etkileyebilir.)
Çozum olarak biz ; fito krem ve hamazinc kremin karistirarak kullandik ve gercekten cok faydasini gorduk (tabiki islak mendil kullanimi olmadi su ve pamuk kullandik )
Piyasadaki bir cok krem (pisik gecirmek icin degil ne yazikki pisik olusmasini onlemek icin bu yuzden adi sayili bircok markanin kremleri pisiginizi gecirmeyecektir. ) Siz en başta doktorunuza gorunerek kullanmalisiniz biz oyle yaomistik .İns kisa surede gececek gecmis olsun 😞