Erva61 zeytinyağı sürmeye devam ettikçe pişiğiniz geçmez. Asidik özellikte olduğu için çiğ zeytinyağı direk vücutla temasta -ki zaten tenleri çok hassas- cildi yakar. Ben de bunu sonradan öğrendim tecrübeyle sabit ne yazıkki. Sünnet yerimiz iyileşmemişti zeytinyağı dökmeye başlamıştık bu sebepten her yeri pişik olmuştu. İllaki sürmek istiyorsanız biraz ısıtıp asitliğini alıp soğuduktan sonra sürebilirsiniz, geçmiş olsun 🌸