dilandevran Kazımaktan kastımız gür ve kalın çıkmasından ziyade hepsinin eşit uzamasıydı aslında birde bebek saçları ince oluyor ya daha normal çıkması için,saç yapısının genetik olduğunu biliyorum. Eşit uzarsa daha düzgün görünür dedik.Doğduğunda da ön tarafında daha az saç vardı ve dengesizdi çünkü