Dunyamsensn2008 Elvn94 Bence çok kotu hissederseniz dr.a gidin ne olur ne olmaz.Atesiniz düşmezse titreme öksürük bunlar önemli.
Mehmethan0920 Elvn94 hep aynı yardım edenimiz yok 😀napalım kendi ayaklarımızın üzerinde durmak güzel birşey 👍
Elvn94 Mehmethan0920 ewt ama zor tukendim artk kalbimdede sorun cikti derin nefesimi alamiyorum alrkn cok zorluk cekiyorm gogs kafesm agriyo yoruluyom
Mehmethan0920 Balannesi parol tedavi edici bir ilaç değil ama 😔bir rahatsızlığınız var ise baskılayabilir yani fark etmenize engel olabilir
Balannesi Mehmethan0920 Evet bende okudum içmeyecegim bi kaç belirti var ama oğlum rahatsızdı ondan da geçmiş olabilir bekliyorum 🙏🏼
Ummeymen Ateş 38 38 buçuk bile kolay müdahale edilebilir tehlikeli ates dgl. 37 zaten vücut ısısı :) ateş kesinlikle değil.
Elvn94 Kahve_keyfi hatmi cicegi ne ise yariyo canm derin nefesimi alirkn gogsume ve sirtima bi yuk biniyo alamyom tikaniyom
Canan66 Elvn94 Kız ateşin var nefes almada zorluk var korona olmasın bu ? Küçük bebeğin var bi hastaneye git bence öyle bişey varsa bari bebeğe bulaşmasın
Kahve_keyfi Elvn94 canım iltihap sökme özelliği var cigerlerini üşütmüş olabilirsin çok iyi geleceğine eminim
BenMathilda Elvn94 Ateşinizi alninizdan mi olcuyorsunuz? Kol altindan ölçmeyi deneyin. Alından ölçülen ates doğruyu yansitmayabilir. Adet zamaniniza yakin mısınız veya ovulasyona? Hormonel olarak da atesiniz etkileniyor olabilir.