Allah korusun ama doktorlar bu dönemde ateşiniz çıktığında ilaç içmemeyi durumunuzu takip etmeyi, yanında eklem ağrısı halsizlik öksürük gibi şikayetler olursa hastaneye başvurmak gerektiğini söylüyor. Süreç malum. Kendinizi takip edin aksi bir durumda doktora başvurun bence.