saripapatyam2 maske bize zararlı zaten doktor öyle demişti takmaman gerekiyor ama kalabalık ortama girince mecbur takacaksin demişti bende markete giereken ve yurudugum yol kalabalık olursa takiyorum. Bi kere olunca kurtulması zor ama her zaman sıkışmazsın ara ara olur kokular etkiler psikolojini sağlam tut o da etkiler korkma bir şey olmaz ben yıllardır böyleyim nefes alamamam ilk konuştuğumuzda başladı aklın sürekli nefeste olursa daha çok etkilenirsin ben hap bittikten sonra fis fis kullanmaya ihtiyaç duymadım hemde sigara içiyorum hırıltım bile o zamandan beri sadece bir kez oldu sigara kullanmiyorsan çamaşır suyu çok kullanmiyorsan bu kafa olmaması gerekir diye düşünüyorum ya ilaç sana yaramadı ya da psikolojik yapıyorsun benim ilacın adı “once air” dı istersen doktora söyle arkadaşım benle aynı ona çok iyi gelmiş bana da olur mu diye yazarsa bi denersin bana 4 hafta sonra gecmezse gel demişti gitmedim tam olarak geçmedi ama iyiyim sigara icmesem geçerdi onun için üstünde durmuyorum