Hllugr ne güzel geçmiş maşallah benim 1 hafta oldu zor nefes alıyorum derin nefes alıyorum cigerlerim patlicak gibi oluyo nefes alabiliyorum ama rahat değilim hirilti oluyo 1 yıldır böyle yaşıyodum ama bikac saat sürüp geçiyordu 1 haftadır geçmedi sinirlerim bozuldu artık başka biseyimde yok korona mı diye düşünüyorum esimde bişey yok bende iyiyim yarına doktora randevu aldım ama gitmesem mı düşünüyorum gitmeye de korkuyorum postu görünce sorayım dedim nasılsın diye