Anstzist normal ocakta kısık ateşte 10-12 saat kaynatılması öneriliyor. O şekilde kemik teki ve ilikteki vitamin ve mirineraller suya daha çok geçiyormuş. Ben hep o şekilde yapıyorum. İlk bi saat içinde yüzündeki oluşan köpükleri alıyorum suyu eksildikçe ekliyorum. Zaten bi defa kaynatsam üç ay falan yetiyor.