Kızlar dün ilikli kemik suyu yaptım kızıma. Ama dolapta 4 gün buzlukta 3 ay saklanıyormuş bu yüzden 150 cc olarak süt poşetlerine paylaştırdım. Ama üzerinde yarım parmak kalınlığında yağda var bu yağları alsam mı yada kullansam mı bilmiyorum aranızda yapan yada bilgisi olan var mı?