Efemoloji ben isim sormadım kullanmıycağım icin canım birde doktorum hergün dakikasını bile aksatmadan aynı saatte kullanmalısın dirayetin yok ise hiç yazmıyım demişti bende vücudumun hormonel dengesini değiştirir diye hiç bişey kullanmıyorum eşim korunuyor 14 aydır öyleyiz