zeynoy Kızlar ben 20 kasımda doğum yaptım sezaryanle. Oğlum sadece emiyor. 4,5 aylık. 40 gün kanamam oldu bitti ve ben hala adet olmadım. Hamile miyim diye korkuyorum bazen kendimden 😁Babannem, annem sütün koruyor seni diyor. Var mı böyle bişey.
Babygrils zeynoy ona güvenme canım. Beklenmeyen gebelik yaşamak istemiyorsan korunma yöntemini iyi seçmelisin.
mikelenjelo35 zeynoy bende kesinlikle istemiyorum.asla ihtimallere bırakamam o yüzden hapa başladım .yoksa her ay o macerayı stresi bunyem kaldırmaz.
zeynoy tuval ya doktorada gidemiyorum şuan şu olaylardan hastaneye girmek istemiyorum napcaö bilemedim
Portakal zeynoy süt korur ama onun belli kuralları var. Adet olmaman 1 yıla kadar normal ben 11. Ayımda oldum
Handecelik zeynoy doğumdan 6 ay sonra adet oldum. Doktor 40 ımdan sonra doğumkontrol hapı verdi hamilelik istemediğim için Öyle süt koruması diye bişey yok
zeynoy Handecelik doktora gitsem bende isticem de gidemedim bi türlü virüs falan çıkmak istemiyorum hiç evden çocuguda bırakacak kimse yok valla korunuyoruz ama işte insanın içine şüphe düşüyor 😃
Begonia4 zeynoy Yok öyle bir şey. Çevremde bir sürü kişi süt koruyor zannedip korunmadı hamile kaldı. Süt korunma yöntemi olabilir mi Allah aşkına
balannesiii zeynoy süt korumaz ama adet olmaman gayet doğal canım hemen olucaksın diye bişey yok 9 aya kadar olmaman normal ama eğrr korunmadan birliktelik yaşarsan adet olmuyorum nasılsa diye o zaman hamile kalırsın işte doktorum bana öyle demişti hemen adet olmazsan korunmamazlık etme adet olmadanda doğumdan sonra hamile kalabilirsin demişti
zeynoy balannesiii yok canım Emzirmek korunma yöntemi mi diye sormak istemedim aslında adet olmamı geciktiren emzirmek mi diye sormalıydım sanırım. Biz eşimle munasebetimizde korunuyoruz. Prezervatif yöntemi ile afedersiniz. Ama emzirirken doğum kontrol hapı kullanılır mı bilmiyorum.
Ebrs zeynoy sut korumuyor maalesef. 40 cikar cikmaz hamile kalanlar var cok sahit oldugum. Hatta sirf yeni dogumdan cikti doye dogurganligi en yuksek seviyededir bir kadinin. Yani emzirdigin donemde olsa dogurganliginin en cok oldugu donemdesin
zeynepiremnur01 zeynoy ben kullanıyorum canm emzirenlerin kullanacağı 1 tane oda cerazette sütü etkilemeyen. Yan etkisini görmedim hiç günlük ayni saatte alıyorum doktor kontrolü ile ama Doğum yaptıgım doktor önerdi