Doruk12 kivirciginannesi hamm keçi sütlü çok şekerli değil aslında ama o kadar fazla bence de 🤔 ben 4 5 tane maximum veriyorum. Cici bebe gibi değil o aşırı şekerli 😊
kivirciginannesi Doruk12 aynen banada çok şekerli gelmedi açıkçası diğer markaları bilmiyorum sayı fazla herhalde çoğunluk öyle yazmış :)
Deletedmom118 kivirciginannesi 30 tane mi 🧐 reflü eder çünkü katı yağ ve şekerden oluşuyor, hiç sağlıklı değil. Ben yediğimde bile midem yanıyor 🤒 30 tane yediği için zorlanıyor kahvaltıda 😓
kivirciginannesi Deletedmom118 ay canım bilmiyorum ki çevremde bebeği olan kimse yokki üstünde de mama gi yazmıyor kaç verileceği :\
MayneymisAltintop kivirciginannesi kııız 30 tane ne😂😂 10-12 tane ile bir öğün yaparsın kahvaltı niyetine
kivirciginannesi MayneymisAltintop ay ciddi misiniz ya herkes aynısını yazmış kötü oldum bilinçsiz vermişim :(
omeriminannesi kivirciginannesi hunnap la e bebegin içerigi aşağı yukarı aynı ama 30 çok değil mi bende haftada 2 3 kere veriyorum ama 5 6 tane içine labne ekliyorum devam sütle yumuşatarak 13 aylık oğlum
Canimyavrum Çocuk devam sütünden içirebilirsin Pınar ve içim markasının var öylede içmiyorsa pınar marka ballı çocuk devam sütü var onu da deneyebilirsin
Deletedmom277 kivirciginannesi Ne zamana kadar böyle devam edebilir ki ? Bebeğiniz artık büyüdü. İki üç gün vermezsiniz alışır kahvaltıyı böylece erkene çekersiniz. Bebe bisküvisi onun açlığını giderir ama neye yarar ki içi dolu şeker bir şey sonuçta. Ben emzirmeyi bıraktım ilk gün ağladı ama sonra ki günler aramadı. Artık cici bebe yok süt yok diyin. Kahvaltı teklif edin. 7-8 de kalkıyorsa 9-9.30 da kahvaltı teklif edin yemezse sen bilirsin diyin. Sonra ki günler yemeye başlar
Handecelik kivirciginannesi valla benim kızım 16.5 aylık günde 1 tane yiyor bazen 2 O da atıştırmalık olarak Sabah 7 de uyanıyor 8 gibi kahvaltı yapıyor öncesinde bişey vermiyorum
deletedmom247 İnstagramda pelenopegurme diye biyer var organik herşeyi çorbası falan pekmezli bebek pisküvisi var ondanda alabilirsiniz eti cici bebeyi önermiyorlar doktorlar ben ordan alıcam herşeyini doktorum önermişti bide bikaç arkadaşım çok memnun.
Happyhan kivirciginannesi 30 tane verirsen aksam bile yemez bende 19 aylik bebegime yatarken falan 11 tane koyuyorm yetiyo kac saat tok tutuyor 30 cok cok fazla